Do każdego przedmiotu (wykładu, ćwiczeń, seminarium lub lektoratu) można, a w obecnej sytuacji – należy przygotować jeden e-kurs na e-platformie (czyli tutaj). Osoby, które nigdy wcześniej nie próbowały zdalnej współpracy ze studentami na platformie, zapraszamy do obejrzenia 4 przygotowanych przez nas filmów. Oglądając je, poznają Państwo 4 etapy tworzenia wirtualnej przestrzeni do swojego przedmiotu, udostępnienia jej studentom, prowadzenia komunikacji oraz kilku podstawowych procedur publikowania materiałów dydaktycznych.
W razie jakichkolwiek problemów pracownicy Zespołu ds. e-Learningu w miarę swoich możliwości, będą starali się odpowiedzieć na Państwa pytania, zadane mejlem. W pierwszej kolejności rekomendujemy jednak spokojne obejrzenie każdego z filmów (i to nie raz!) w sugerowanej przez nas kolejności, a następnie wykonania kilku zalecanych w nich czynności, które powinny zakończyć się sukcesem w postaci własnego e-kursu.
Uwaga! Logowanie na platformę dla pracowników UEK odbywa się tymi samymi danymi, co w przypadku służbowej poczty elektronicznej.
Na przykład: osoba o nazwisku Alicja Wiewiór powinna logować się nazwą użytkownika poczty elektronicznej, czyli wiewiora oraz indywidualnym hasłem.